top of page

Anime Wallpaper 4K-זכויות התמונה שמורות ל

  • תמונת הסופר/תVolly 2

למה הרבה אנשים לא מתחברים לאנימה נארוטו?

אז... היי! יש לי ממש קטע חזק של לכתוב פוסטים למאו למאו. אז אני בתור אחד שלא מתחבר לסדרה נארוטו ממש, הולך להסביר לכם למה. כעיקרון, נארוטו משעממת אותי פשוט. אבל איך היא משעממת? היא חוזרת על עצמה. אני צפיתי וצפיתי בנארוטו עד פרק 150 בערך... צפיתי בתקווה לשינוי. אבל לא היה אחד כזה. פשוט קרבות שנמשכים למשך משהו כמו 20 פרקים ואין שום דבר מעניין, זה מתקיף את זה וזה מתקיף את זה וככה זה חוזר, ואז זה נפצע ואז זה נפצע... והעלילה מתקדמת מאוד מאוד לאט, בקושי יש חידושים.

בקיצור, אני לא אוהב נארוטו ואני מניח שהרבה אנשים אחרים גם לא אוהבים מהסיבה הזו, אם אתם אוהבים נארוטו, על תכעסו עליי, אני הבעתי את דעתי.

ואם אתם לא אוהבים נארוטו... אז תגידו לי מה הסיבה שלכם :)

שבוע טוב ויאללה ביי!







9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Tsunami Anime -זכויות התמונה שמורות ל

bottom of page